Miten raiskata laki
Pakkotyölaki puhuttaa, eikä syyttä. Pakkotyö on pahasta. Niin hoitajien kuin muidenkin. Itse en kuitenkaan kykene näkemään, että pakko olisi tässä se suurin paha. Onhan meillä jo pakkoihin totuttu, ja opittu rakastamaan isoveljeä jopa siinä määrin että useimpia niistä kannatetaan varauksettomasti. Itse pidän tämänkertaisessa hulabaloossa häiritsevimpänä sitä, että tässä unohdettiin lain luonne. Lainhan pitäisi olla yleistä…