Homoministeriä ei olisi erotettu tekstiviesteistä?
Jos ulkoministeri Ilkka Kanerva olisi lähettänyt eroottiset tekstiviestinsä miehelle, häntä ei varmaankaan olisi kehdattu erottaa. Luultavasti monet viestimet olisivat vaatineet ministerille oikeutta yksityiselämään. Miksei heteroille sallita samaa?